Elle Kennedy: Off- campus sorozat

Miután befejeztem ezt az őrületesen humoros és szexi sorozatot, ami tele volt rengeteg fordulattal és érzelemmel bátran kijelenthetem, hogy ez egyik kedvencem lett! Nem gondoltam, hogy ennyire magával ragad majd ez a négy különböző történet és örülök, hogy így történt.


Nagyon tetszettek a karakterek, hiszen nagyon egyediek és humorosak voltak. A fiúk igazi álom pasik, akiket az írónő mélyérzelmekkel, gyengédséggel és empátiával ruházott fel, így téve őket szinte valódivá. Nagyon tetszett, hogy kitartóak és szinte bármit megtesznek azért, hogy végre sikerüljön meghódítani a kiszemelt lányokat. A lányok talpraesettek és nem adják magukat olyan könnyen. Nagyon tetszett a párok évődései, amik nagyon- nagyon humorosak voltak. Figyelemre méltó volt a probléma megoldó képességük és az, hogy minden helyzetben kiállnak egymásért. Viszont a sorozat tartalmazott igencsak komoly témákat is, mint például a nemi erőszak, gyermekkori bántalmazás, függőség. A történetek tartalmaznak tanulságokat is, hiszen rátapint ezeknek a szörnyűségeknek a feldolgozására is, ami igazán fontos. Viszont ezeket a tanulágokat könnyedebb történetekbe csomagolta az írónő.
Azt hiszen mindezek hatására vált egy kerek és csodálatos sorozattá, amit nagyon megszerettem! 
Remélem hamarosan jön az a spin-off kötet!

Kedvenc idézetek:

És ami a legfontosabb: megtanultam, hogy nem áldozat vagyok… hanem túlélő.

A világ óriási, tele csodákkal és lehetőségekkel.

Mindannyian ugyanúgy szenvedünk és ugyanúgy szeretünk. Egyformák vagyunk. 


Köszönöm, hogy elolvastátok!

Puszi, B!






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Péntek Tünde - Csak még egy perc

Vi Keeland - A játszma

L. J. Shen - a szélhámos (bostoni bikák 4.)