Budai Gina - Londoni idegenek ( Vörös és kék- sorozat 1.)

 
 Hello London! Hello új élet!
 
Régen olvastam ennyire dinamikus és humoros történetet. Az egész nagyon üdítően hatott rám, teljesen belefeledkeztem az olvasásába. Minden annyira eleven és valósághű volt, hogy  szinte én is ott voltam a Macska utcában a szereplőkkel, egy csendes megfigyelőként, aki átéli velük a különböző helyzeteket. Az események csak úgy pörögtek szakadatlanul, magával ragadtak és a végéig el sem eresztettek. Úgy éreztem, hogy felültem egy érzelmi hullámvasútra és onnan nem is akarok leszállni egyhamar.
 
Nagyon tetszett Kate esetlen elnyomása a Henry által érzett rajongásával szemben, amit zavart viccekkel és meneküléssel kompenzált. Nagyon jókat derültem ezeken a helyzeteken. Viszont akadtak olyan események is, amelyek tele voltak romantikával és túlfűtött erotikával, amelyeket nagyon szépen megfogalmazott az írónő.  De felvetődik ilyenkor az olvasóban, hogy mit tenne, ha találkozna a kedvenc színészével és ráadásul még bele is lenne zúgva. Még jó, hogy lefagyna, mint Kata! De ettől függetlenül, ahogy előre haladtam a könyvben és egyre csak gyorsultak az események és sűrűsödtek a cselekedetek, tisztán kirajzolódott a Kate és Henry között kialakult románc, mely ugyan még nagyon törékeny, de annál gyönyörűbb. 

Kate és Henry románcával párhuzamosan kialakul egy másik kapcsolati felállás, ami nem más, mint a Zoé és Ben között kialakult "háborús" helyzet. Viszont Ben nyitni szeretne Zoé felé, aki érzelmi traumát szenvedett el és nem bízik a férfiakban, így inkább elutasítja a közeledést. De annyira kíváncsi vagyok, hogy vajon Ben áthidalja ezt a dolgot?! Az viszont biztos, hogy piszkosul vonzódnak egymáshoz, de annál csökönyösebbek, így várhatjuk az áttörést két évődés között.
 
A történetben nagyon szépen boncolgatja az írónő a kapcsolatok tökéletes, illetve tökéletlen kérdéskörét, melyet a  testvérpár kapcsolatán keresztül mutat be. Borzasztóan pörögtek az események és csak úgy röpködtek az érzelmek, imádtam minden mondatát.  A végén már nem is tudtam, hogy melyik nővérnek szurkoljak, hogy összejöjjön..,de az biztos, hogy nagyon várom a könyv folytatását. Igazán belevaló történet kellő komolysággal és laza humorral átkötve. Arany minden sora.

..., nézz körbe, nem feltétlen muszáj bekötött szemmel élni, csak mert azt várják el tőled.

 

Könyv, itt található:
https://alomgyar.hu/konyv/londoni-idegenek

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Péntek Tünde - Csak még egy perc

Vi Keeland - A játszma

L. J. Shen - a szélhámos (bostoni bikák 4.)