Sylvia Day - Túl közel ( Fekete liliom - sorozat 1.)

Már a fülszöveg felkeltette az érdeklődésemet és tudtam, hogy itt valami egészen kacifántosan csodás történet fog kibontakozni, illetve  kirajzolódni a történetből. Ugyan még sohasem olvastam ez előtt az írónőtől, de ezt a továbbiakban pótolni fogom. Hiszen nagyon tetszik az arcpirító, már már vulgáris kifejezésekkel teli írásmódja, az átható és egyben túlfűtött erotikusabb részek érzékletes leírása.

A szereplők egytől egyig hatalommániás és pénzhajhász emberek, akik mindent megtesznek, hogy megszerezzék amit és akit akarnak. A középpontban három nő vívódása, illetve hatalombéli játszmái folynak, melynek egy közös személye van, ő pedig Kane. A történetet elképesztő "szerelmi" szálak és titkok övezik, melyek még jobban felkorbácsolják az ember kíváncsiságát, azzal, ahogyan még újabb és újabb titkokat tárnak fel előttünk.

A történet több szereplő szemszögéből is olvasható, ami nagyon tetszett, mert így betekinthettem a szereplők gondolataiba, átérezhettem az érzéseiket és olvashattam a terveiket, illetve áskálódásaikat. Rendkívül tetszett ez az elmesélő módja a szereplőknek, kicsit jobban beleláttam az egész esemény sorozatba. Olvashattam Amy gyűlöletéről, melyet Aliyah és Lily ellen táplált és a féktelen, őrült vonzalmát Kane és az alkohol iránt. Aliyah hatalommániás és iránytó személyiségéről, aki senkiben sem bízik. Azonban Lily szemszöge  sokkal másabb volt, mint a többiek szemszöge. Lily mintha egy belső monológot, egy belső megszólításban beszélt volna Kane-hez, ami rettentő személyes és érzelmes volt. Viszont néha kicsit elemző is.

A történetben tényleg sok a titok és a megválaszolatlan kérdés, vajon Lily valóban meghalt vagy egyáltalán mi történhetett vele? Mit tervez Kane anyja valójában? Ki lehet a titokzatos idegen, aki Kane feleségét játsza? Vajon Kane észrevett ebből valamit? Megannyi kérdés és mind megválaszolatlan, amitől csak még jobban várom a folytatását a könyvnek.  
 
Nagyon szerettem olvasni ezt a történetet, hiszen kiszámíthatatlan és rejtélyekkel övezett események sorozata alkotja, melyet körbe fon a szereplőket körülölelő ármány és egy cseppnyi túlfűtött erotika. De mindez magával ragad  és nem ereszt, ezért muszáj többet és többet olvasni belőle. Izgatottan várom a folytatást!

Mély, rekedtes nevetésed visszhangzik a lelkemben és megérinti azt a sötét, csendes helyet, aminek létezéséről előtted nem is tudtam. Bármit mondasz vagy teszel, mindennél hevesebb lángra lobbant az érzés, hogy megérintetted a lényem velejét.
 
A könyv, itt  található:
https://alomgyar.hu/konyv/tul-kozel

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Péntek Tünde - Csak még egy perc

Vi Keeland - A játszma

L. J. Shen - a szélhámos (bostoni bikák 4.)