Péntek Tünde - Csak még egy perc

Egyszerűen nem tudok betelni vele!

 Nem is tudom, hogy hol kezdjem. Ez a regény egy igazi csemege volt számomra, ami elrepített a csodálatos száz tornyú város, Prága mámorító világába. Ahol a történelem és a szerelem érzése már már kézzelfogható. Gyönyörű volt, elejétől a végéig.

Éreztem én, amikor kézbe vettem, hogy ez valami különleges történet lesz. Emese és Dominique  mesébe illő történetét olvasva elkapott az utazhatnék, hogy felderítsem azokat a fantasztikus helyeket, ahol az ők kapcsolatuk lépcsőfokai kifejlődtek.

Annyira különböző világból érkeztek és mindketten annyira mások voltak és remek volt olvasni a kapcsolatuk kifejlődését, lépcsőfokról lépcsőfokra, évszakról évszakra. Ámulattal olvastam, ahogyan hatottak egymás érzésire már az elejétől fogva, ahogyan formálták egymást és ezzel egyidőben lebontották az egymás között húzódó falakat és ezzel még önmaguk megismeréséhez is közelebb kerültek. 

Nagyon szerettem olvasni  Emese és Dominique gondolatait, hiszem ott betekintést nyerhettem egy visszahúzódó és hagyománytisztelő lány lelkébe, aki mindennek ellenére igenis tud kemény és határozott is lenni, ha kell. Nagyokat mosolyogtam Dominique pajkosságán, és ámultam az érettségén is egyben. Nem gondoltam volna, hogy egy szívtipró, aki nők szívein gázol át ennyire érző és sebzett is tud lenni. Nagyon tetszettek a kedves gesztusai Emese felé, amivel az elején próbálta meghódítani Őt és nagyokat mosolyogtam azok elhárításán. Borzasztó aranyos volt, ahogyan a hőn szeretett nagymamája rendre tudja igazítani Őt, a nagy üzletembert.  Rendkívül imádtam a mamája által húzott szálat a történetben, mert ettől csak még mélyebbé vált az egész és kicsit nosztalgikussá is talán. 

Péntek Tünde könyve egy nagyon mély kincset rejtő történet, melyre mindenki vár az életben. Ritka eset összefutni vagy  éppen belebotlani életünk szerelmébe, de ez a történet remek példája annak, hogy semmi sem lehetetlen és minden megoldható. Csak kell egy kis elszántság és némi nyitottság az új és ismeretlen felé. Nem is tudom, hogy mikor olvastam ilyen szívet melengető regényt utoljára, de az biztos, hogy még jó párszor újra fogom olvasni. 

A sors nagy játékos, ha valamit el akar intézni, akkor annak     megtalálja a módját, bármennyire is tiltakozol ellene.

A könyv, itt található: https://alomgyar.hu/konyv/csak-meg-egy-perc


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Vi Keeland - A játszma

L. J. Shen - a szélhámos (bostoni bikák 4.)